Maak kennis met het échte leven! - Reisverslagen van Eva Mulder - WaarBenJij.nu Maak kennis met het échte leven! - Reisverslagen van Eva Mulder - WaarBenJij.nu

Maak kennis met het échte leven!

Hallo Allemaal!!!

Ik heb een begin opgezet van deze webpagina, er staat nog weinig op. Maar in de loop van de tijd zal er steeds meer op komen te staan, totdat ik uiteraard in Ghana ben.
Jullie kunnen mij dan volgen via deze site.
Ik vertrek 10 jan. naar Ghana om hier vrijwilligers werk te gaan doen.
Waar ik geplaatst wordt is nog niet helemaal zeker, maar dit zal waarschijnlijk in een ziekenhuisje in combinatie met weeshuisje zijn. Of een weeshuis, of een ziekenhuis.
Op dit moment ga ik beginnen met inzameling's acties zodat ik met het geld wat ik heb ingezameld nuttige dingen voor het project kan kopen waar ik geplaatst ga worden.

Recente Reisverslagen:

01 April 2010

Einde is inzicht.. :S

22 Maart 2010

Schooltje is gereed!

16 Maart 2010

Weer beter!!

14 Maart 2010

ziekenhuis

03 Maart 2010

update
Eva

Ik

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 30853

Voorgaande reizen:

10 Januari 2010 - 11 April 2010

Maak kennis met het échte leven!

Landen bezocht: