Laatste dagen accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Eva Mulder - WaarBenJij.nu Laatste dagen accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Eva Mulder - WaarBenJij.nu

Laatste dagen accra

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

20 Januari 2010 | Ghana, Accra

Laatste dagen in Accra zijn aangebroken.. en dan begint het project, waar ik ook nu wel aan toe ben.. drum en dance is leuk.. maar heb het een beetje gezien hiermee..
Vandaag zijn we na de drum en dance naar het strand gegaan.. de golven waren giga!! Heerlijk.. daarna had Mina weer heerlijk gekookt!!

Heb 4 foto's kunnen plaatsen.. het hier ben ik nu bijna 1,5 uur mee bezig dus kunnen jullie nagaan.. maar in ieder gevaal 4 foto's..

We hebben geen last meer gehad van aardbeving alarmen etc..
Nachten slapen ook beter.. behalve dan laatst de kakkerlak in bed :S.. Die niet meer kunnen vinden toen we op oorlogs pad gingen met een tijdschrift en een paraplu.. hehe.. Dus toch maar gaan slapen met het idee dat de kakkerlak nog ergens rond liep..

Gister reden we in de tro-tro langs een pas gebeurd ongeluk.. fietser was aangereden.. snap zowiezo niet dat je hier gaat fietsen want dat is net een soort van zelfmoord poging.. wij reden aan de andere kant.. maar de man lag met veel bloed levenloos op de grond.. het enige wat de mensen deden was wijzen en kijken!!! en dan niet een paar mensen, maar gewoon een grote groep!! Ik baalde in dat busje.. had graag willen helpen..

Ik heb heel weinig tijd voor deze blog.. daarom kort!! Maar maak het zeker snel goed!!

xxx

• 20 Januari 2010 - 22:05

André:

hee spetter hoestie, veel succes bij het project, we blijven je volgen. xxx

• 20 Januari 2010 - 22:13

Madelon:

Hoi Eef,

Jammer dat je niet iets kunt doen doen bij dat ongeluk, wel frustrerend als verpleegkundige. Mooi dat je aan je project kunt beginnen, daar ging je toch voor heen. Heel veel succes, wij zitten hier lekker aan de borrel, je weet wel waarom, en we nemen er eentje op jou...
    Liefs, Madelon

• 21 Januari 2010 - 06:31

Jan Zegers:

Volgende week gaat het echt starten Eef. Ben erg benieuwd hoe het je dan zal vergaan. In ieder geval heel veel succes en kunde gewenst dan. Hoop dat dan je echte kwaliteiten gebruikt gaan worden.
    Kus,
    Jan

• 21 Januari 2010 - 14:25

Susan Groot:

Hoi Evita
    Heel veel succes daar verderop hoor!
    Leuk die site met alle verslagen!
    Groetjes Susan

• 21 Januari 2010 - 18:30

Immy:

Hoi Eef
    Jaaaaa foto's, wat leuk zeg! Heerlijk zoveel post van jou, ga zo door ;-)
    Ben benieuwd wat je verder gaat beleven. Je ziet er gelukkig nog goed uit.
    Liefs.