Nieuwe plaatsing!! Nog maar 2 dagen!! - Reisverslag uit Benningbroek, Nederland van Eva Mulder - WaarBenJij.nu Nieuwe plaatsing!! Nog maar 2 dagen!! - Reisverslag uit Benningbroek, Nederland van Eva Mulder - WaarBenJij.nu

Nieuwe plaatsing!! Nog maar 2 dagen!!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

08 Januari 2010 | Nederland, Benningbroek

Hay!!!!

Nou ik heb een nieuwe update!! Ik ga niet naar Kumasi childrens home..
Maar naar Mampong Babies Home!!
Super veel zin in!! Mampong is een dorpje vlak bij Kumasi, hier verblijf ik bij een gast gezin!!!

Pff het komt nu zo dichtbij!! Over 3 dagen zit ik gewoon in Ghana!!
Ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.!

Liefs eva

  • 08 Januari 2010 - 12:13

    Elly:

    Oh jeetje,spannend zo'n omslag weer vlak voor je vertrek.Wel leuk met baby's en dat je in een gastgezin komt.Heb je wel wat aanspraak.Was je wel eerst die prut van je gezicht voor je gaat?
    Nogmaals heeeeeel veel plezierige ervaringen daar en ik zal aan je denken.

  • 08 Januari 2010 - 14:38

    Suze:

    Heey Evita,

    Ik denk dat ik je niet meer zie voordat je aan je grote reis begint. Dus bij deze een goede reis gewenst! Ik hoop dat je heel veel mooie en leerzame ervaringen op gaat doen. Doe voorzichtig en pas op jezelf!

    dikke kus,

    Suzell

  • 08 Januari 2010 - 15:59

    Barrel:

    Lekker ding jou staat ook alles goed he, stoer dat je nou toch niet naar die stad gaat maar het dorp in, ben je toch een beetje gewent he, net benningbroek maar dan ietsje anders. ik weet niet of ik je nog zie maar weet wel dat ik je volg tot in de rimboe, Bar

  • 10 Januari 2010 - 15:59

    Jan Zegers:

    Hoi Eva,

    Hoop dat de reis goed is gegaan. Heb je in ieder geval samen met Lida je uit kunnen zwaaien voor het vertrek op Schiphol. Ik wacht op het volgende nieuws als je daar op de plek van bestemmi9ng bent. Veel succes.
    XXX

  • 11 Januari 2010 - 14:55

    Giovanni:


    giovanni

    4 Minuten geleden

    hee eef gaat het goed
    hier wel
    flo mist je maar een beetje
    hij heb niet eens door
    dat je weg was
    bij papa ging het goed.
    groetjes Gio en ook van Lida en sarah

  • 11 Januari 2010 - 15:04

    Lida:

    Hoi Eva,
    Is de reis goed verlopen?
    We missen je nu al en Giovanni is aan het aftellen samen met pup natuurlijk. We hebben geen tranen gelaten op schiphol maar het afscheid was wel zwaar. Ik hoop snel weer iets van je te horen, geniet van alles wat je meemaakt en een dikke kus van ons allemaal.
    veel liefs Lida

  • 17 Februari 2010 - 17:13

    Marianne Ligtenbarg:

    hoi eva
    super dat je dit allemaal wilt doen
    , ik ben vandaag 17-02 pas begonnen met het lezen van je verslagen, ik heb nu een paar dagen de tijd om hieraan tijd te besteden, 'k heb al gehoord van de anderen dat het heftig is, ben benieuwd je hoot nog van me.
    liefs marianne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Ik

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 30870

Voorgaande reizen:

10 Januari 2010 - 11 April 2010

Maak kennis met het échte leven!

Landen bezocht: