Nog 20 dagen! - Reisverslag uit Benningbroek, Nederland van Eva Mulder - WaarBenJij.nu Nog 20 dagen! - Reisverslag uit Benningbroek, Nederland van Eva Mulder - WaarBenJij.nu

Nog 20 dagen!

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

21 December 2009 | Nederland, Benningbroek

Hier even een update!!!

Over 20 dagen is het zover, dan vertrek ik..
Ik weet sinds vandaag waar ik 13 weken lang ga werken/verblijven!
Dit is in Kumasi childrens home/pre school dit is een weeshuis in Kumasi.. Er zijn baby's van 1 dag oud t/m kinderen van 7 jaar.. Ik ga daar de baby's/kinderen verzorgen, wassen, aankleden, eten geven, zieke kinderen verzorgen, spelen met de kinderen, er is ook nog een pre-school bij waar er wat les gegeven wordt. Kortom er zal dus zat te doen zijn.. en met het ingezamelde geld kan ik kijken waarin ik het beste kan investeren voor de kinderen..

De geld inzameling voor de kids daar, gaat al goed!! Iedereen bedankt die al gesponsord heeft, en voor diegene die nog graag willen sponsoren kan dat uiteraard!!

Ik heb er echt super veel zin in!! Ik verblijf bij een gast gezin in een soort van bungalowtje denk ik..
Iets wat me absoluut mee valt is dat ik elektriciteit heb!!! Dit zal waarschijnlijk niet veel zijn aangezien ik zaklampen mee moet nemen, maar het is er wel!!!..

Voor nu is het alles wat ik weet, en ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs Eva

  • 21 December 2009 - 23:15

    Wieteke:

    Hé, wat een opluchting. Gelukkig een stopcontact naast je bed ;)
    Kussie

  • 22 December 2009 - 10:55

    Sarah:

    Leuk eef!!!

  • 22 December 2009 - 12:39

    Nicole:

    Klinkt allemaal erg leuk eef! top dat je het gaat doen hoor!

  • 28 December 2009 - 08:47

    Stichting Muses:

    Hoi Eva!

    Alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst en natuurlijk alvast een goede reis! Ik ben benieuwd naar je komende avonturen in Ghana dus geniet ervan!

    Groetjes Nicole

  • 02 Januari 2010 - 23:29

    Bianca:

    Hoi Eva,
    Via muses ben ik bij je site gekomen!
    Gaaf dat je naar ghana gaat! En helemaal gaaf dat je naar Kumasi childrens home gaat, ik ben er afgelopen jaar geweest en kan de kids niet loslaten!
    Wil daarom ook graag terug naar het geweldig mooie land. Met mooie cultuur en aardige mensen.. In welk gastgezin kom je? Ik ben zeer benieuwd. Vooral ook naar de kinderen hoe het ermee is
    Je kunt een kijkje nemen op mijn site.. www.biancavanuden.waarbenjij.nu vind het leuk als je ook een mailtje stuurd, biancavanuden@hotmail.com
    Ik wens je heel veel succes en geluk toe! Je gaat een mooie ervaring tegemoet!!
    Groetjes bianca

  • 10 Januari 2010 - 21:00

    Pap:

    Hoi lieve Eva,

    Het blijft hier nog wel even koud brrrr.... veel plezier in de warmte.

    X pap

  • 11 Januari 2010 - 14:52

    Giovanni:

    hee eef gaat het goed
    hier wel
    flo mist je maar een beetje
    hij heb niet eens door
    dat je weg was
    bij papa ging het goed.
    groetjes Gio en ook van Lida en sarah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Ik

Actief sinds 24 Nov. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 30869

Voorgaande reizen:

10 Januari 2010 - 11 April 2010

Maak kennis met het échte leven!

Landen bezocht: